.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برداشت غيرمجاز شن و ماسه در مازندران

معاون امور عمراني استانداري مازندران، ميزان برداشت سالانه شن و ماسه از سواحل و رودخانه‌هاي اين استان را حدود دويست ‬ميليون متر مكعب اعلام كرد و گفت: از اين مقدار، حدود پانزده ‬ميليون مترمكعب به صورت غيرمجاز برداشت مي‌شود.

به گزارش «ايرنا»، روز دوشنبه، عيسي هاشمي در نخستين نشست كارگروه فني و بررسي طرح‌هاي سند توسعه شهرستان چالوس در برنامه چهارم توسعه افزود: برداشت غيرمجاز اين مقدار شن و ماسه از سواحل و رودخانه‌هاي اين استان، جاي پرسش است و نهادهاي مربوط بايد پاسخگو باشند.

وي اظهار داشت: سالانه حدود هيجده ‬ميليون مترمكعب مصالح شن و ماسه به غير از پروژه‌هاي در حال اجرا در اين استان نياز است كه بايد براي تأمين اين مقدار، برنامه‌ريزي و تمهيدات ويژه‌اي انديشيده شود.

وي كمبود مصالح و نبود منابع كوهي را يكي از مشكلات و موانع عمده فراروي روند اجراي پروژه‌هاي در دست اجراي اين استان به ويژه در غرب مازندران‌ اعلام كرد.

هاشمي با اشاره به طرح تعريض كمربندي نوشهر ـ چالوس، آزادراه تهران ـ شمال، گازرساني به كلاردشت، تصفيه‌خانه كلاردشت، بيمارستان چالوس را از جمله طرح‌هاي مهم چالوس برشمرد و خاطرنشان كرد: درصدد هستيم تا كمبود سيمان و مصالح اين طرح‌ها را برطرف كنيم.

معاون امور عمراني استانداري مازندران تصريح كرد: اين استان به حدود ‪ ۱۶۰‬هزار تن سيمان نياز دارد كه ضروري است كارخانه جديد سيمان در منطقه احداث شود.

هاشمي از با بيان اين‌كه از روند اجراي برخي پروژه‌هاي شهرستان چالوس‌ راضي نيستيم، از مسئولان امر خواست تا نسبت به پيگيري ادامه عمليات پروژه‌ها در اين شهرستان تلاش جدي داشته باشند.
به گزارش ايرنا، فرماندار چالوس نيز از كندي روند اجراي طرح‌ها در اين منطقه انتقاد كرد و گفت: متأسفانه، كمبود مصالح و سيمان سبب شده تا بيشتر طرح‌ها در زمان تعيين شده به بهره‌برداري نرسد.
«قربانعلي مشايخ» افزود: متوليان امر بايد پاسخگوي مطالبات مردم باشند، زيرا اين منطقه با كمبود مصالح روبه‌رو است.

فرماندار چالوس بيان داشت: ‪ ۸۹‬پروژه اولويت‌دار عمراني سند توسعه‌ چالوس در برنامه چهارم توسعه استان با اعتبار ‪ ۱۲۳‬ميليارد و ‪ ۶۴۰‬ميليون تومان در اين شهرستان در حال اجراست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.